Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Andrea - 13 oktober 2016 19:34

Hej!
Idag var det en helt vanlig dag.
Jag hade långa mattelektioner, en helt okej lunch, roliga samtal, wtf-moments, rödspruckna ögon och fetglansig hy. Som vanligt.
Har iallafall fått hjälp med ett mattetal jag fastnade på förut så nu ska jag försöka lösa resten själv.
Det icke lika vanliga idag var att rektorn tog en halvtimmes lektionstid för att prata med oss. Men det var rätt kul då alla fick presentera sig igen och nu lägger man mer på minnet än i början när man inte kände någon.

Något som var mer jobbigt idag var att jag kände mig illa till mods. Det gör jag iförsig alltid men inte på det här sättet. Kändes ungefär som att någon var sur på mig men att jag inte visste varför? Därför kände och känner jag mig fortfarande... olustig?
Um, vet inte vad jag skulle ha gjort så jag hoppas att den magkänslan har fel. Haha, får försöka skaka av mig det eller komma underfund med vem som skulle kunna tänkas vara sur på mig... och varför... imorgon!

Nu ska jag äta och plugga.
Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards