Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Andrea - 10 oktober 2016 17:04

Hej!
Idag vaknade jag och trodde att någon hade bytt ut min hy mot prickig korv på högra kinden. Har aldrig haft såhär dålig hy förut, inte ens i tonåren. Jag tror att det är kopplat till min rätt nya allergi då jag bara haft såhär under det här året och sedan beror det antagligen på stresshormoner. Har tex fotat "processen" med min tandställning från början av året och då kan man tydligt se förändringar i mitt ansikte också. Sjukt ändå haha. Hur jag har mått det här året syns verkligen på ansiktet... Stackars lilla kropp, hur får man den att må bättre? Måste börja ta hand om den.

Idag har vi haft kemi och labbat i skolan. Har haft träningsvärk som satan också vilket var längesedan, så det är skönt ändå!

På lunchen var jag med om något pinsamt men jag kunde skratta åt det som tur var. Jag och en klasskamrat var inne i matsalen och hon sa att hon hade ställt sin tallrik vid bordet längst bak. Jag gick dit och såg två potentiella bord med varsin tallrik på. Det bord som var allra längst bak hade en jacka på stolen som jag inte kände igen att hon haft på sig... men hon hade sagt "längst bak"... så jag satte mig snällt ner men skruvade på mig då det kändes fel. Och så kommer en ung man jag inte känner igen och sätter sig mitt emot mig med en undrande blick.
"Oj, det blev visst fel..!", kraxade jag gällt och for upp.
"Ingen fara, jag känner mig inte alls utstött", svarade han.
Jag svamlade fram ett förlåt för jag visste inte hur jag skulle svara på det. Dog lite hahaha och skyndade mig till det andra bordet där klasskompisen nu satt och skrattade åt mig. Som tur var kom det andra som höll honom sällskap sen, hade känt mig hemsk annars. Haha...
Det var dagens händelser. Nu ska jag plugga. Hej så länge!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards