Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Andrea - 9 oktober 2016 19:56

Hellu...
Vilken trist söndag det här blev men iförsig var det kalas igår och man kan inte ha kul alla dagar...
Idag har jag sprungit i det gråa vädret och pluggat matte och kemi. Det går trögt i skolan, har dåligt samvete för mitt dåliga pluggande. Måste skaffa en studieteknik.
Nu har jag åtminstone suttit med mattetal sedan klockan 14 så det känns en aning bättre. Dock ligger jag tekniskt sätt efter med en veckas arbete trots det... hjälp.
Jag håller även på att lyssna igenom Håkans låtar så att jag känner igen dem på konserten senare. Kommer garanterat skriksjunga till "Det kommer aldrig vara över för mig" och "Din tid kommer". Joo, så kommer jag bli glad om han spelar "Du kan gå din egen väg" haha.

Nu är det dags att ladda upp inför den kommande veckan.
Hur jag känner mig för det mesta:

Hur jag känner på lektionen och under genomgångarna och för det mesta när jag pluggar hemma:

Haha... ha.

~Vägen är skruvad som en psykopat min vän...~
Ha det bra i veckan hörrni!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards