Alla inlägg under februari 2015

Av Andrea - 4 februari 2015 09:16

Ville testa brownies igår för jag ville veta om det är samma som kladdkaka. Så jag bakade mig en liten plåt. Tycker inte receptet var särskilt bra för dom blev svampiga och torra.. men receptet ville ha dem inne i ugnen i 10 minuter till, fast jag tog ut dem för det verkade inte stämma. Typiskt. Smeten var jätte god. Som chokladmousse.

Jag ska som sagt sätta in min tandställning idag. Jag är rätt nervös redan. Drömde faktiskt en mardröm om det inatt haha. I drömmen hade jag satt in den och när jag kom hem upptäckte jag att jag var allergisk mot nåt ämne i tandställningen (metallen? Kan man vara det??) så hela tandköttet och läpparna svullnade upp. Alltså jag känner fortfarande smärtan när jag tänker på det! Varför skulle jag drömma det just nu? Om 3 timmar vet jag hur det egentligen känns...
See you then!

Av Andrea - 3 februari 2015 09:15

Hej hopp. Idag har jag en ledig dag. Ska spenderas i soffan om jag känner mig själv rätt.

Något jag skrattade åt igår (hoppas de inte är för pixliga):

Elsa vad har du gjort!

Haha.

Av Andrea - 2 februari 2015 18:28

Idag var det en surrealistisk dag. Och jag fick tag i skittles! Visste inte att de fanns i Sverige. Men så hängde dom där på Pressbyrån på centralen.

Nu ska vi äta sushi också fast avokadon var omogen. Men jag är glad. För jag har längtat!

Se på dem, fulla med kemikalier och drömlika. Har inte ens förstärkt bilden på något sätt och de lyser haha. Nu ska jag mumsa! Hedå :D

Seg

Av Andrea - 1 februari 2015 18:36

Vaknade runt kl 13 idag. Uff så mätt efter igår. Jag mår illa och har ont i magen. Min frukost blev lite frukt. Sen har jag bara legat i soffan och kollat på Modern Family hela dagen. Den är så rolig, får mig att slippa tänka på den kommande veckan. Som jag oroar mig för. Jag har inte fattat ett beslut än. Fast jag har det. Typ. Det är ganska viktigt. Uh. Kanske därför jag har ont i magen.

Chai satt utanför och skrek som vanligt när jag gått upp. Öppnade dörren och han hade snöflingor i hela pälsen och helt uppspärrade ögon. Aw, jag håller med. Det är läskigt ute. Haha.

Ugh, familjen kom hem vid 17 med semlor. Jag kunde inte svälja en enda tugga så pappa fick hela. Jag är snäll!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards