Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Andrea - 8 februari 2015 17:54

Haha dom här bilderna kom upp på Friends.

Annars då, vad har hänt idag? Jag har precis lagat middag. Testade den där Arrrribiata-tata rätten som jag åt igår. Jag råkade ha i lite för mycket chili men det blev perfekt starkt. Helt okej, nu vet jag vad jag kan äta när jag är fattig och bor ensam haha. Nu blire GLASS!

Av Andrea - 8 februari 2015 00:50

Haha! Tyckte det var kul.

Men ja idag, eller igår nudå, var det ingen vanlig dag för det var Vickys födelsedag hurra hurra hurraa!
Vi åt middag på Vapiano i gamla stan för ca 3-4 timmar sedan. Första gången för min del faktiskt! Jag tog en All'arriba-arriba-blablah. Den var iallafall god.

Där är den. Jag fick vänta lääänge på den.

Måste testa att laga den rätten själv. Verkar inte vara så svårt. Passar perfekt som lite enkel men god vardagsmat.
Innan middagen tog vi en drink medan vi väntade på att få ett ledigt bord. Jag tog en Strawberry Jar för det lät intressant. Och jag håller med Linnea. Den såg ut som något från We Heart It. (Bilden blev konstig med blixt.)

Det var så himla mycket folk överallt (Folkhav=svampbob fiskar i mina ögon) men värst var hemresan. Kaos. Tågen var avstänga så det gick ersättningsbussar från Spånga. Tog 2 timmar att komma hem...
Som tur var lyckades jag få tag i mamma (Tillslut!) så jag fick skjuts hem (halleluja!). Hade behövt vänta i en halvtimme till annars och jag var genomfrusen efter bara 15 minuter.
Synd att resandet alltid ska vara så värdelöst. Annars var det en riktigt trevlig kväll med god mat. Födelsedagsbarnet verkade gilla mitt collage också, vilken tur! Hoppas att du är nöjd med din dag också Vicky haha.

Godnatt alla.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards