Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Andrea - 23 februari 2015 17:45

Idag åkte jag och Vicky in till universitetet och sålde böckerna. Om man nu kan kalla det att "sälja". De tog emot dem och man får bara en viss procent av pengarna OM någon köper dem under 10 månader, annars får man tillbaka dem. Hade känts bättre med en tusenlapp haha! Aja.
Sen gjorde vi ett litet stopp vid kista innan jag fick skjuts hem igen.
Imorgon ska jag nog jobba. Just nu väntar jag på middag.
Kl är halv 6 och jag är redan så trött. Drömde, öh typ, en mardröm inatt. Den handlade om våningar i en lägenhet som jag behövde ta mig igenom. Målet var att jag skulle lämna en påse persikor till mormor högst upp i huset?? Men jag kom aldrig fram för först skulle jag fläta någons nya pojkväns hår för han hade långt blont hår som Legolas och ville ha samma frisyr som jag?? Sen mötte jag Vicky på nästa våning där det var fest och hon var rädd för hon hade inte kunnat komma därifrån när dörren var stängd?? Sen var det en rulltrappa mitt i allt där 2 från min gamla klass sjöng en duett hela vägen upp?? jag mindes att jag tyckte att det var pinsamt för att jag inte visste om jag skulle klappa händerna eller inte när dom var klara??
Haha... jag får skylla mig själv. Kollar på läskiga saker innan jag ska sova så hjärnan flippar ur när den ska bearbeta allt.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards