Alla inlägg under augusti 2014

Av Andrea - 8 augusti 2014 17:21

Haha sista dagen ensam hemma förra veckan hade jag High school musical 2 as högt på teven. Störde Vicky med min nostalgi.

Tja jag har varit uttråkad större delen av tiden och det har inte hänt något särskilt. Men idag har jag varit på körskolan och gått igenom riskettan. Känner mig trött nu men allt gick bra. Det blir värre på måndag för då ska jag börja köra! Hjälp. Och nu sitter jag utanför mitt hus för jag jag har inga nycklar och familjen är och paddlar kajak i stan eller något... Har lust att göra inbrott. Är så svettig och törstig och om en timme ska jag in till stan på bio med Linnea och Vicky. Lite små kaos sådär.

Ett fönster är öppet... Undrar om grannarna skulle reagera om jag börjar klättra på taket?

Något jag har skrattat åt de senaste dagarna:

Tja

Av Andrea - 5 augusti 2014 09:14

Idag ska jag verkligen försöka plugga. Svara på några frågor iallafall. Ikväll kanske jag följer med familjen för att titta på en teater.

Av Andrea - 3 augusti 2014 20:24

Sista dagen ensam, min familj kommer hem vid 23 tiden ikväll. Ska faktiskt bli skönt. Jag har inte fått något nödvändigt gjort som att plugga, söka jobb eller motionera... Och min katt börjar bli irriterande. Naw, men han är så konstigt kelsjuk (brukar knappt få röra honom annars) och det verkar som han har ångest eller något. Han undrar nog vart de andra är så han går rastlöst runt och gnyr/skriker, följer efter mig överallt, stryker sig och biter mig i fötterna om jag inte klappar honom... Ett litet jäkligt plåster är vad han är. Jag behöver inte vara rädd för att bli en crazy-catlady iallafall haha.
Annars då? Jag har läst ut Harry Potter, dammsugit 3 gånger men Chais tussar, löv och kvistar flyger ändå runt överallt, diskat i omgångar för jag har lagat mat varje dag, bakat en paj och gjort chokladmuffins. Men idag vågade jag använda diskmaskinen! Men haha det är jobbigt att leka mamma till mig själv.

Öh en bild på halvt uppäten laxwok.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards