Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Andrea - 12 augusti 2014 17:08

Haha igårkväll började jag, mamma och pappa kolla på Hemlock Grove. Vi behöver logga in på ps3 för att kolla på Netflix. Varje gång man är inloggad på Playstation så kommer det ju upp tex "Superman07" är nu online/offline i övre högra hörnet hela tiden.
Det gjorde det mitt i serien några gånger när vi kollade och mamma frågade vad det var för något. Jag svarade att det bara var pappas online kompisar som loggade in och ut och att det var därför de kom upp. Efter ett tag pausade vi, Matilda skulle "nattas" och alla skulle på toa så jag satt nere och väntade på dem. Sen kom mamma ner igen och vi väntade på pappa. Efter en liten stund pekade hon på skärmen igen och frågade med låg röst. "Men Andrea vad är det där då..?" Jag tittade på skärmen.

"Är det någon som har skickat det där till pappa??" frågar hon. "Någon såndär online-kompis..??"
Jag började skratta och skakade på huvudet och pappa kom ner med frågande min. För det var avsnittet som hette så!

Idag har jag övningskört lite, powerwalkat, anmält mig till en baristakurs och konditori/bagar utbildning(?) och nu ska jag plugga teori. Sitter i köket där Matilda och mamma bakar och radion spelar jätte hög symfoniorkester. Pappa har precis tänt grillen och det är svarta moln på himlen.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards