Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Andrea - 31 augusti 2014 14:30

Ja, man lär sig något nytt varje dag...

Haha jag har haft lätt feber i två dagar men frisknade till lite igår kväll. Hoppas den försvinner helt under natten för jag ska köra imorgon. Därför lägger jag bara upp flum, jag är trots allt en rätt flummig person. Har skrattat hela gårdagen via telefonen, knäpp jag vet. Först såg jag alla paradise hotell avsnitten klart och sen blev jag flummig via sms chatten hehe. Det är det som hänt.

Sen har jag spammat min We Heart It med bröllopsbilder. Antar att jag ser ut som en galen tjej som vill gifta sig så snart som möjligt med första bästa killen, haha men jag blir bara så glad av bilderna. De är så fina och alla ser så lyckliga ut!

Det där med potatisar var nåt konstigt internskämt från något år tillbaka? Kommer inte ihåg varför det var så kul haha? Att ris borde skickas till de länder som har det svårt med svält och inte hit för att kastas över brudpar under bröllop..? Haha så istället ska vi i Sverige välja något ekologiskt och närodlat istället? Som potatis?? Okej haha jag vet verkligen inte om det var det vi skämtade om... (Skolan var en plats för riktigt flummigt humör.)


Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards