Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Andrea - 11 augusti 2014 14:11

Vilken ångest jag har haft inför körskolan. Men jag kom hem från min första lektion som jag hade kl 9 idag och det kändes bra. Det var spännande och jag blev piggare. Var supertrött innan för jag kunde inte somna igår och så var jag stressad för man får inte köra om man är trött... Men det gick bra! Jag körde zick zack på Görvelns parkering en stund. Efter det sa läraren att jag skulle svänga ut på vägen och jag tänkte "okej hjälp redan nu?" men gjorde som han sa. Jag fick öva på att växla och bromsa där. Jag skulle hålla mig lite mer till höger så andra kunde köra om (hade tur för det var nästan inga ute just på den vägen) men längre fram cyklade en kille och han skulle såklart cykla utan att hålla i styret. Vinglade runt och jag blev nervös. Så skulle jag köra förbi honom och stanna en bit framför men jag stannade med ett motorstopp. Haha blev lite för mycket att tänka på xP Men i det stora hela gick det bra som sagt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards