Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Andrea - 18 augusti 2014 23:30

Idag körde jag i 50 på vanlig väg (3:dje lektionen hjälp) och det kändes as läskigt! Min lärare sa "snart kommer du vilja köra 80 och tycka 50 är snigelfart". Wääh får ilning i magen vid tanken haha.
Efter lektionen hämtade pappa och Matilda upp mig för jag måste verkligen uppdatera min garderob. Jag har absolut ingenting som jag trivs i. Helt seriöst, det finns ca 3 tröjor som jag använder varje dag. Önskar att jag hade lite mer motivation till shopping men jag blir alltid så trött så fort jag kommer in i ett köpcentrum. Sedan hjälper det inte med att det aldrig finns något som jag passar i.
Men vi åt lunch på japansk restaurang. Det var gott men oj vilken stort portion med gryta jag fick!

Sen gick jag och lillasyster in i bokhandeln. Det var så länge sedan jag köpte böcker! Fick motstå frestelsen att köpa Harry Potter hehe. Sen hittade Matilda en barnkokbok med ett recept på köttfärsrullar...

Haha söt liten apa.
Efter det åkte vi till Outlet istället men jag hittade inget där heller så vi fikade på Wayne's coffee innan vi åkte hem igen.

Jag fick sug att se Lorax igen. Bara för att jag haft den där centerpartiets vallåt i huvudet hela dagen. Och moderaternas. Aah propaganda! Men centerns Så ett frö och låt det växa! eller vad den heter, påminner om en Lorax låt. Tittade på små klipp från filmen och lyssnade på sångerna. Hade helt glömt att Taylor Swift och Zac Efron är rösterna i den. Och Stu från the Hangover!

Sen skrattade jag åt det här idag.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards