Direktlänk till inlägg 24 maj 2014

Klassen tillsammans

Av Andrea - 24 maj 2014 13:27

Gårdagen och inatt var det roligaste jag gjort på länge! Hade en riktigt trevlig middag och en hysterisk kväll på sommar tillsammans med klassen. Till en början iaf xP
Jag kunde inte bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha så jag tog klänning och tröja haha det blev för stressigt. Ville ha kjol men äger ingen och den enda klänningen jag har är svart och jag ville ha min vita tröja xP så ja...
Först åt vi middag på "Fem små hus" i gamla stan. Det var jätte god mat och så fick vi våra "klassens" nomineringar. Riktigt mysigt!
Och åh det var ett perfekt väder igår, riktig sommarvärme :D
När vi var påväg till Sommar efter var det en såndär skön kvällsvärme som Sverige typ aldrig har... och vi promenerade genom gamla stan med fina hus, en fontän, restauranger, vattnet och kullersten och allt var så mysigt för det kändes som vi var utomlands Gaah! Jag blev lycklig av det haha x)
Sen dansade vi och jag mådde illa men hade jätte kul den här gången iallafall så jag är glad^^ De flesta åkte vid 1 skulle jag tro men några av oss stannade kvar. Det blev mer kaos då mot slutet haha tror aldrig jag pratat med så många främlingar på en kväll.

Det mindre roliga. Vi åkte hem vid 3-4 någongång, eller det blev så sent pågrund av bussen. Jag var jätte kissnödig och höll på att somna. Först behövde vi vänta en halvtimme. Sen gick den bussen sönder vid Råsta eller nåt (kommer inte ihåg vad det hette) och vi behövde vänta på nästa som var proppfull. Jag blev typ pigg då för solen började gå upp och fåglarna kvittrade och jag behövde stå xP
Men sen blev det mysigt igen. När jag var av var det så fint! Alldeles tyst var det, bara fåglarna som tjattrade litegrann och FRISK luft! (tur att man inte bor i stan jag typ jublade lite inombords när jag såg gräs)
Sen fick jag några hjärtattacker när en hare for iväg precis bredvid mig, och sen sprang en räv över vägen precis framför mig och sen kom en gubbe ut i morgonrock och kollade i brevlådan när jag gick förbi granngården. Morgonpigg?
Men åh det var så mysigt trots den kolossala tröttheten som välde över mig igen. Vill typ gå upp så tidigt någon gång i sommar och bara promenera alldeles själv. (Låter inte som jag haha)

Alltså haha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards