Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Andrea - 30 maj 2014 22:46

Såg Thor i Magnum ståndet på NK, och en liten Sammy på Koreana. En rätt bra dag haha!
Tyvärr hittade jag inga kläder som jag skulle behöva, än mindre en ny vit klänning. Provade den jag redan har idag igen och den var verkligen för stor. Grekisk toga jag menar det! Dock har mamma sytt in den nu så jag slipper showa the top hehe. Men den är suuuuper kort, speciellt bak tycker jag. Jag ska leta efter vita shorts imorrn buhu. Grejen är att shortsen inte ska synas under men min klänning liknar mer ett oversize-linne nu så... Jahopp. Hade ett smått vredes utbrott men mamma bara skratta åt mig.

Åt en av mina favorit rätter iaf och så fick jag med mig lite nya grejs hem ändå. Halva bidraget redan borta hehe vad hände... Men ville testa lite nytt, haha handsprit blev det och en primer? och jag vet inte varför jag går och köper läppstift??
Åh juste Gud, pinsammaste idag var när jag satt kvar i bilen ensam medan de andra gick runt på outlet. Bilen började tjuta två gånger för den låser sig själv efter ett tag. Jag satt där och försökte hålla mig blixtstilla när det hände. Folket utanför stirrade frågande på mig och jag pokerfacade till svar plus att jag kände mig urlöjlig i det nya läppstiftet jag precis provat. Allt var kaos... Hejdå.

Av Andrea - 30 maj 2014 08:39

Idag ska jag in till stan med mamma och pappa. Igårkväll var det smått hysteriskt här hemma. Min lillasyster hade sina kompisar över och såg på Harry Potter. Sen skulle dom poppa popcorn och de gjorde dom själva, istället för att be om hjälp. Det sluta med att micron brann och det luktar fortfarande giftig rök i hela huset. Jag höll på att skratta ihjäl mig, svårt att säga varför. Jag får bara hysteriska bilder framför mig. Naw den är iaf helt förstörd!

Det ska komma nån halloween animation där dom ser ut som sugarskulls! Spännande? :D Hehe och Channing Tatum är en röst x)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards