Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Andrea - 21 maj 2014 17:02

Tja bara för att jag var så glad igår behöver det genast rasa nerå igen, såklart. Vi upptäckte att filminspelningen ligger på samma dag som vår avslutningslunch för 3:orna. Så typiskt! Missar roliga saker som händer i skolan liksom... Men men! efter 2 dagars ångestfyllt velande tror jag att jag har bestämt mig för att gå på filminspelningen iallafall. Även fast den säkert inte är "kul" på det sättet så är det en ny typ av upplevelse och jag vill jätte gärna vara med. Så synd bara. It's. Mah. LAJF.

Min klänning kom idag oxå! Den var lite för stor i ryggen? Men bra i midjan tror jag? Suck om jag haft större byst så... hö-hö. Och den är super kort och jag får panik för den hänger snett och jag vet inte om det beror på mig eller den, men gah den får bli mitt nödval om jag inte lyckas hitta en annan i affärerna. Och så vill jag ha nåt nytt och fint till fredag! Kommer säkert inte hända :(

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards