Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Andrea - 20 maj 2014 17:09

Japp trodde den började dåligt då Chai bestämde sig för att springa efter mig till bussen.     Vi hade sovmorgon men ingen visste när vi började... Jag tänkte åka halv 12 men missade den bussen och bestämde mig för plan B istället, att ta den åt Barkarby och byta där. Men då  galopperade Chaison efter mig med ett maaahaaw?!    när jag försökte springa ifrån honom. Skrutten, han låg och borrade nöjt medan han gosade in sig på bänken och försökte se söt ut. Men jag var stressad. När bussen kom behövde jag gå åt sidan istället för han hade antagligen följt med in eller blivit överkörd. Skyndade mig åt sidan och han rusade efter, jag vände mig om och försökte ta upp honom men han vek undan och fick syn på en fågel istället och alla på bussen skrattade åt mig. Jag sprang över vägen då innan Chai hann se.

Och jag kom inte alls försent! Snarare för tidigt haha   

 

Sen fick jag ett överraskande bra ömdömme av min dikt som jag skrev på skrivkursen! Blev så glad när han sa att det var det bästa i klassen men också väldigt bra i allmänhet. Han blev tagen och behövde fundera över den för att förstå den djupare, nästan som det vore en riktig dikt. Gaha! Blev så glad att jag glömde trycka på stoppknappen när jag skulle hem. 

Hemma igen berättade pappa att jag fått ett mail på datorn och jag rusade dit och blev ännu gladare när jag upptäckte att jag får vara med på filminspelningen! Iiih bästa dagen på lääääänge  haha xP

Min klänning är snart här också woop, hoppas den passar!  

_

Av Andrea - 20 maj 2014 10:19

Ah skönt med sovmorgon! Känner mig mest såhär hela tiden:

Perfekt beskrivning faktiskt.

Här kommer lite grejer som jag tyckte var kul. Mycket roligare i GIFs dåra men jag vet inte hur man lägger in sånt här heh.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards