Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Andrea - 28 maj 2014 18:32

Jahapp hejsan! Denna dag var det kaos inombords. Tur att det är långhelg för jag behöver leta efter en studentklänning huehue... Suck.

Släpade med mig en väska med en massa skolböcker jag skulle lämna in idag, plus min tunga fullproppade ART-mapp i A3 format. Råkade slå till lite folk när jag skulle av, heh oops!
Vi hade historia och jag fick reda på att jag hade en rest uppgift (men ARGH låt mig leva lite) som skulle vara inne SENAST kl 3 idag..!
Som tur gav hon mig mer tid till den. Pust och stön. Nu jag har suttit innan maten men måste fortsätta att skriva på den efter maten. Varför så svår text?! Vem använder "således" idag??
På bilden skulle vi redovisa våra barnböcker inför 2:orna. Jag behövde inte göra det, jag fick redovisa inför bildläraren ensam vilket gjorde mig enormt lättad.
Jag fick även chansen att (yay äntligen!) bläddra igenom allas böcker. Dom var SÅ fina! Vill ha en av varje haha^^ Har fått köpa Vickys iallafall! x) Sedan har jag även köpt "vår" (musikarnas...) CATS film! Ska bli spännande att se och roligt att ha som ett minne. Synd att man missade kycklingwrapen som ingick huhu, men men skolan kommer först har jag lärt mig.
Det sista vi gjorde idag var att ha klassråd. Vi pratade om champagne frukosten och 3:ornas "femkamp". Jag blir faktiskt lite ledsen för att det är så lite kvar. Jag saknar vår lilla klass redan! 2 skoldagar kvar o_O eller 1 dag...

-Måndag: 5kamp (kommer skratta ihjäl mig om vi ska ha dragkamp... 14 pers mot en annan klass)
-Tisdag: vanlig skoldag.
-Onsdag: Lidingö.
-Torsdag: STUDENTEN!!

Godaste gaaah kimchi! Omnom till grillat!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards