Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Andrea - 18 maj 2014 19:19

Oj längesen! Har egentligen 3-4 uppsatser jag ska skriva denna vecka ujujuj men det har jag inte orkat ta itu med ännu så... Hej.
Det har hänt en hel del så jag e bokstavligen... blåslagen. Herre min get som Vicky brukar säga!

Måndag:
-Skriva historia...
Tisdag:
-IV inlämning
-Skriva historia
-Skriva muntligt förhör historia
Onsdag:
-Historia in
-Muntlig förhör historia
-Raport klar
-Skriva psykologi...
Torsdag:
-Skriva psykologi
Fredag:
-Psykologi in
-KLASSMIDDAG!
-Utgång efter middag!?
Lördag:
-Antagligen må sämst.
-Kanske andas lite?
Söndag:
-Skriva om "Min skoltid".

Får säkert mer den här veckan oxå suck.

Tja... höh tar bara upp lite grann om vad som hänt men mest från idag. Och det är att jag beställt en studentklänning från Ivyrevel, den är lite kort speciellt där bak tycker jag, men jag får ha shorts under och skita i om det blir fult. Jag vill bara kunna ha en klänning som passar liksom. Sen ansökte jag om en statist-roll till en filminspelning, jajjemän, vill jätte gärna vara med faktiskt :)

Sen har jag "färgat" tonat/slingat håret föresten! Frisören hann inte klippa för tiden gick ut hehe så det är jätte långt hjälp, vill ha bort minst en decimeter iallafall. Får klippa efter studenten xP Hehe det syns inte så jätte mycket på riktigt fast samtidigt känns det helt annorlunda.

Haha Gud den dagen var kul den. Som jag skrattade och vad skumt det var att bli fotad med en kakburk, bokstavligen igen. Så ibland känns det som man valt en rolig linje iaf!

Det här var inte lika kul däremot. Satt uppe till 3 på natten och målade. Men nu är boken klar, bara en rapport på det och sen stryker jag gymnasiearbetet från min lista. YES! Men ack så synd, blev så himla missnöjd med boken. Det ser ut som jag har gjort en massa slarvfel och sedan är färgerna helt förstörda.

Nä nu måste jag gå och lägga mig på golvet en stund, hejdå!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards