Alla inlägg den 10 april 2014

Av Andrea - 10 april 2014 22:26

Idag har jag suttit framför datorn från klockan 8 på morgonen till halv nio på kvällen och skrivit viktigheter mhm! Mina ögon blöder av alla pixlar, kommer få cancer.

Jag fick skjuts till skolan av mamma för ovanlighetens skull. Kom till skolan halv 8 med en burk kakor och tunnbröd. Kl 8 skrev alla svenska nationella och jag satt kvar enda till 12 så läraren stod och stampade. Sen åkte jag buss hem och skrev hela Disney uppsatsen (bara paus för middag). Den skulle lämnas in idag och blev 6 sidor lång med bilder och jag hann! Äntligen passar jag tider och deadlines igen (iallafall på alla arbeten vi fått nu, heh, har ju fortfarande några rester... men det vill jag inte prata om nu!) Asså jag nästan tjuter av lycka för nu kan jag ta loooov!!! Glad påsk allihop!

Gifen funkar inte men den visar ändå vad jag vill förmedla.

Haha och här är min fula förgrund för en oljemålning vi håller på med. Den ska vara klar nästa lektion... Alltså bajs helvete på skolan.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards