Direktlänk till inlägg 25 april 2014

Usch för dom här veckorna

Av Andrea - 25 april 2014 20:52

Lite gegga jag gjorde för några dagar sedan bara för att jag inte ORKAR komma igång med det äkta arbetet. Lata mig.

Stolpar bara upp lite kortfattat vad som hänt i veckan. Nedanför är mat vi åt istället för skolmaten i onsdags (tror jag det var). Den morgonen började med att jag välte ut mjölken över hela bordet... Var så trött. Jag vaknar trött nu för tiden.

(Jag tycker min lillasyster är så söt när hon snapchattar mig xD)

Idag drog jag ut mig själv i spåret på promenad. Allt är så jäkla stressigt och jag mår dåligt. Skolan tar över nu och jag hatar mig själv för att jag f*ckat upp såhär mycket för mig själv. I onsdags skakade jag när vi skulle prata om "klassens" till studentmiddagen. En och en gick ut medan de andra snackade om hur de uppfattat en. Det kändes inte särskilt bra. Usch usch. Sen behövde tacka nej till Fantasy skivan i torsdags för jag fick ångestanfall. Så trist för jag hade köpt alvöron och allt. Sen skulle vi egentligen iväg och titta på en konstutställning idag med klassen. Jag är så glad att vi övertalade läraren att vi skulle slippa. Hon blev rätt ledsen så vi fick lite dåligt samvete. Jag skulle vilja kolla någon annan gång, även fast jag inte vill fortsätta med konst, men inte NU! Behöver tänka på annat än den jäkla konsten hela tiden. Och på svenskan ska vi skriva om vår skoltid från 6-års TILL 3:dje ring... Kommer gråta.

Iallafall! Tillbaka till idag, hemma igen grillade kött vi till middag och åt chokladglass till efterätt. Jag hade även klumpeduns otur idag med. Råkade välta ut våra två kaktusar vi har(hade*) i köksfönstret... Krasch sa krukorna när de splittrades och sen hade jag plötsligt en kaktus i ena hälen och en i baken. Komisk scen när alla rusade in och skrek att jag hade en kaktus på rumpan (som om jag inte kände det liksom hahaha orkar inte).
Inte min vecka ska jag säga er, ska man skratta eller gråta? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards