Alla inlägg under april 2014

Av Andrea - 7 april 2014 15:27

Hade endast en lektion idag och så kommer varje måndag att se ut från och med nu, woop! Och har inga fredagar längre... ännu bättre! Så jag går i skolan 3 dagar i veckan i princip. Jag måste ju klara av mina läxor då heh... Härda ut Andrea härda!

Ska skriva en novell strax men är för distraherad av excitement inför kommande Disney filmen "Moana". Som kommer 2018... haha HEEJ jag e knäpp.

Av Andrea - 6 april 2014 21:31

På torsdag är det nationella! Waah och jag fattar inget av texterna eller själva uppgiften... KUL! Och till tisdag ska jag skriva en historia och till torsdag ska upsattsen om Walt Disney in. Okej, då vet jag vad som behövs göras.
Har iaf ritat väldigt mycket denna helg och det var väldigt länge sedan. Fixat lite skisser till barnboken så det känns skönt!

Åt precis lite kvällsnacks jag fixa åt mig själv. Inte särskilt snyggt upplagt då men haha vem bryr sig. Avokado med gräddfil och soja, tomater med flingsalt och balsamvinäger och en kiwi.

Av Andrea - 4 april 2014 23:38

Orkar inte!

Av Andrea - 4 april 2014 11:57

Vackra kvinnor med vackra röster!

Let it go nummer 2... Vicky, ungefär 3 minuter in i videon...

Dog

Av Andrea - 3 april 2014 22:08

Allt som hänt idag sveptes undan när jag såg sista avsnittet av supernatural säsong 8. Sammanfattar det hela med...

Herre cheescake!

Av Andrea - 2 april 2014 20:58

Igår-inatt var det studentskiva på klubb NU. Riktig rolig kväll!
Men var död idag... Brukar inte få baksmälla faktiskt... men idag, bara för att jag måste gå till skolan, så kom illamåendet. Hade kväljningar på morgonen, sov typ 3 iskalla timmar, men kom i tid och det blev bättre i skolan. Hade med vattenflaska och kunde inte sluta tänka på mat. Första gången på länge jag åt lunch i skolan. Kastade in korvgrytan i munnen men blev äcklad så fort hungern blev stillad.
Tyckte det var roligt, det syntes tydligt vilka som haft kul igår. Såg en massa döda ansikten med vattenflaskor i händerna som stönande gnuggade tinningarna. Isch känner att jag aldrig vill dricka igen just nu haha. Känner smaken av dem bara genom att titta på bilderna huu!

Drack min första öl oxå, omedvetet. Trodde det var cider. Så äckligt.
Iaf, får alltid sug efter pommes dagen efter och lyckades få pappa att göra klyftpotatis till middag yey! Det är gott det med.

Sen tittade jag på supernatural för att inte somna i fel dygnsrytm. Och dör för Sam... Varför så himla söööt?! Vill gosa i hans myströja och rufsfluff hår!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards