Alla inlägg den 16 april 2014

Av Andrea - 16 april 2014 20:26

Internet eller vår wi-fi grej slutade fungera idag, hah i-landsproblem... jamen det är jätte irriterande faktiskt när allt blir trögt.
Jag var ensam hemma för Matilda stack till Olle så jag fick prata med pappa i telefon om hur jag skulle dra i alla sladdar och trycka på en massa knappar. Oteknisk människa här. Det fungerade inte förens han kom hem och joxade själv. Kunde iallafall spela Sims som jag inte spelat på länge, satt ute i solen endast en timme för sen fick jag nåt äckligt bett på vaden som är rött, skrovligt-hårt, varmt och kliar satan... Och så har jag jobbat på med barnboken. Rätt så effektivt tycker jag. Har ont i ryggen nu.

Fick en liten feministattack när jag googlade på utklädningstips till skivan jag ska på med filmtema. Asså...

Nu måste jag duscha. Imorgon har jag blivit tvingad att dra ut Matilda på promenad... Egentligen är hon tvingad att dra ut mig. HEEJ jag är 19 år men mamma bestämmer fortfarande över min hälsa, haha nämen det är bra lilla mamma jag kommer inse det sen xP Det är ändå en promenad till Ica för att köpa påskgodis till påskkärringarna som kanske knackar på imorgon hahah.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards