Alla inlägg den 11 april 2014

Av Andrea - 11 april 2014 20:51

Idag har jag slappat och sovit för det mesta. Bakade precis KLADDKAKA, ovanligt va? Dubbelsatts. Mår sådär nu. Annars rullar Snabba Cash på tv-rutan. Jag kollar inte direkt, men de spelar väldigt bra för att vara svenska skådisar.

Lite från min we heart it:

Av Andrea - 11 april 2014 10:41

Okej allt handlar om Disney just nu men jag hade faktiskt värsta arbetet om det precis som jag skrev klart så sent som igår om ni läste förra inlägget så döm mig inte jag är bara lite halvt hjärntvättad okej?!

Jag får knäpp! Ser fram emot 2018. Jag som förväntas vara vuxen då... 23 år gammal faktiskt...
Nope! vill vara barnslig för det är så mycket roligare. Jag kanske borde bli amerikansk nanny ändå. Så att jag kan gå på bio, se filmerna när de har världspremiär och allt sånt där skoj som USA har lyxen med att ha. Nää helst skulle jag vilja jobba med Disneys animerade filmer själv, typ hålla på med concept art eller storyboards. Det är en såndär dröm som man vet är omöjlig och aldrig kommer hända, men man blir ändå inte ledsen av det om ni fattar haha xP Tror det mest är stress, press och panik. Men resultatet av allt arbete är nog värt det...

I alla fall, tillbaka till 2018! Det ska som sagt komma en ny Disney prinsessa från Polynesien och filmen kommer att innehålla gammal mytologi. Disneys "Moana" kommer att bli: ?Something fresh and original, not a fairytale movie..."

Pressen kommer nu, men de som bestämmer allt MÅSTE faktiskt lyckas med handlingen så den inte blir en lika stor besvikelse som Frost! Helt ärligt.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards