Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Andrea - 15 mars 2014 12:07

Det blev sushis till middag igår yey!

Haha x) Mm gööött!!
Det blev utgång vid 10 och vi började på Magenta... Som var tomt. Eller ja några människor som stod vid baren och gunga lite med huvudet. Vi gick efter en halvtimme haha så stelt. Det fick bli Marquise istället och jag fick flash back. Men det var bättre den här gången, vakterna var inte lika stränga. Men det är fortfarande alldeles aalldeles för dyrt med allt, buhu.
Natten blev väldigt underlig kändes det som haha lite luddig... Men jag kände mig jätte tråkig, negativ och orkade inte alls dansa. Förstår inte varför, för jag var jätte taggad. Brukar bli gladare av lite alkohol höhö men nu kände jag mig en aning nedstämd och det var inte kul. Mådde inte så bra heller och det kanske var anledningen? Vaknade imorse med täppt näsa så jag kanske hade feber eller nåt blöö. Har inte tid för sjukdom. Men det var kul att få komma ut! Man blir glad av vara med så många i ens egen ålder ändå. Jag pratar aldrig med så många främlingar som när man är ute såhär, och två pratade engelska. Kände hjulen sakta börja snurra i skallen.
Nu måste jag snålspara till studentskivorna och min egen student för då ska jag för fHAn inte känna mig tråkig och orkeslös.

Men iallafall, Linnea ska ha ett stort GRATTIS idag på sin 19 års dag! :) jag hoppas hon är nöjd med allt och får en super bra dag! Opa opa opa-opa!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards