Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Andrea - 10 mars 2014 14:11

Gud, min måndagmorgon började irriterande. Jag fick slänga ut en skrikande Chai kl kvart i 6... Somnade om och blev sedan stressad. Orkade inte fixa mig alls då. Lite spray i håret... PÅMINN mig att jag borde duscha istället! Haha fräsching. Hade ett VECK i håret förövrigt hela dagen. Aja brydde mig inte egentligen faktiskt, orkar inte bry mig om så mycket längre. Fick också nej från två jobb idag. Eller ena ska först "tänka lite mer på det".
Men bästa idag: Wooho fick alla utom ett namn rätt på realism-omprovet! Firade hemma med KLADDKAKA så nu mår jag illa. Nu måste jag bara komma på vad jag ska rita för nåt på teckningen som ska vara klar imorgon. Gaah den ska redovisas också usch, och artikel/intervjun vadfandetnuär skiter jag fullständigt i.
Men bildlektionerna tär på mig också just nu för jag har slut på kreativitet, det blir sån press på allt och det kommer sluta med att jag går in i väggen. Det har blivit mer som ett hatämne där jag måste prestera hela tiden. Usch!

Men på formen är det roligare nu. (Hatade modeteckningen som jag fortfarande inte gjort...) Vi syr små dockor av ståltråd, bomull och strumpbyxor. Dom ska få bo i små rum i en speciell tidsålder så vi måste researcha lite sen. Medan vi syr lyssnar vi på talböcker. Det känns som terapi eller att man är liten igen och är på dagis. Förra gången var det Bröderna Lejonhjärta och idag var det Sagan om ringen. Rätt mysigt ändå x)

Min lilla gubbe är så ful att den blir söt, haha jag gillar den! Han ska bli en viking. Just nu ser han typ ut som en Hammarbyare i sina kläder..? Och en voodoo docka om man stoppar nålar i den...

Idjit Chai. Varför du mjaoa hela tiden!?

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards