Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Andrea - 9 mars 2014 17:06

Det här med "diet" går ju inte så himla bra. Usch när man säger diet låter det som bantning. Jag ska inte banta, bara vänja av mig från socker som jag äter alldeles för mycket av nästan varje dag. Min kropp mår inte bra av det fast jag tycker jag mår bra av det, haha och det är ju det som är hela grejen. Mamma blir arg på mig.

(Asså det går inte att fota mat, det ser bara äckligt ut tycker jag. Och alla Marabous är från igår heheh...)
Ett ägg var lite mindre än dom andra och jag tyckte det var så gulligt haha. Den fick vara med i min KLADDKAKA.
Nämen jag känner mig lite såhär mosigt tom idag. Trött och blöh:ig i huvudet, söndagsångest fast egentligen tisdagsångest... för jag hatar tisdagar mest av allt eller nä egentligen hatar jag min skrivkurs just nu mest av allt i hela världen japp nu vet ni det för hundrade gången men så är det för den har bidragit med en stor del depression och det är ju rätt allvarligt men det kan också vara så att jag bara skyller allt på det fast det egentligen handlar om annat. Vad vet jag.

Det enda vettiga jag gjort idag och som jag försöker med igen just nu, är att plugga till omprovet jag har imorgon woop!

Aaaandaas iiiin! Andaaas uuuut!!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards