Alla inlägg under februari 2014

Av Andrea - 16 februari 2014 22:23

Haft huvudvärk hela dagen och jag får stress över en massa saker hjälp! Det finns inga fina studentklänningar nånstans, har inga idéer till skivorna, tror jag ska köpa öron dock för att leka alv eller nåt till den ena, de andra vet jag inte, jag har inga kläder att ha på mig i skolan ens, sen en massa läxor, saker jag ligger efter med, inlämningar, kropps komplex, jobbansökningar, sommarjobb, skor till studenten och skivorna, sen mitt hår, ska jag färga och platta??? Wääh!

Av Andrea - 16 februari 2014 15:07

Matildas teckning som beskriver typ hela indienresan hahaha... Och andra bilder. Mår dåligt idag UFF!

Woop woop.

Av Andrea - 14 februari 2014 22:46

Whey fick godis av mamma när hon kom hem!
Hah de andra bilderna e lite hysteriska bara :P

Av Andrea - 14 februari 2014 17:04

Jag och Matilda bakade till mormor som kom över en stund för att lämna en liten present. Vi tjejer i släkten fick ett pärlhalsband var, egen design av mormor själv, "Monique" x) Hon tog bort tre pärlor från ett av sina egna halsband en gång och visste inte vad hon skulle göra av dem.
Gulligt tycker jag, gillar personliga idéer och fiffiluriga saker. Undrar vad jag ska ha på mig så att det passar?
Och imorrn blir det myskväll hos Sigrid^^

Av Andrea - 13 februari 2014 22:19

Idag bjöds det på hemmagjord prinsesstårta! Tack Sigrid den var jätte god!
På svenskan såg vi klart City of God och den var inte rolig.
När jag kom hem bakade jag pizza till mig själv till lunch imorgon. Gjorde efter ett recept där man har i bakpulver eftersom vi inte hade jäst hemma. Det stod att den degen blir lite krispigare än annars... Resultatet blev scones med tomatsås, skinka och ost. Huw vidrigt jag hatar scones, det är så mäktigt. Hoppas jag är jätte hungrig imorgon så att jag inte tänker på det. Sen kollade jag på supernatural och fangirlade lite kan man säga.

Yes, Sam. Lilla Sam, jag får panik! Varför så söt?! Och hur kan det fortfarande vara så spännande supernatural? Jag borde gå och gilla Dean istället, då kan jag koppla av lite...

Men nu är det slut på det roliga. Jag har jag suttit i en timme och slitit mitt hår för den här jäkla modeteckningen som ska vara klar imorgon... Jag orkar inte med den skiten, är nog det svåraste någonsin... Till och med svårare än att uttala "Vietnamesiska glasnudlar" när man har problem med tungan som jag. Usch modeteckning verkade kul först... MEN DET ÄR DET INTE! Vad är konst?? Den stora frågan.

Av Andrea - 12 februari 2014 17:52

Lite bättre idag faktiskt men blir nog jobbigt imorgon igen... blöh vill sova ut! Låt mig sova ut!
Idag hade jag historia som är jätte tråkigt just nu, spelade roligt brottarspel på Vickys mobil, psykologi där vi började se en mådåligt jobbig film "Vi måste prata om Kevin", sen var det gymnasiearbete och jag fick inget gjort direkt.
Höh jag vet inte vad jag ska skriva om men har precis ätit Shejbabb-tallrik. Huff min mage är mätt nu.

Av Andrea - 11 februari 2014 20:41

Försov mig och missade Dumbo, köpte äckligt godis istället för lunch, blev klar med Jack sparrow kluddret, gick på skrivkursen och började på en artikel, åkte trång minibuss kl 5, ingen hemma bara pappa som är sjuk och därav ingen mat, åt skorpor och kokade nudlar till mig och lillasyster, kollade på Peter pan från 2003. Nu ska jag sova. Trist.

Roligast idag xD

Avslutar med mitt eget "skämt" lol... Men måste bara säga att jag känner hatkärlek till autokorrekt asså.

Av Andrea - 10 februari 2014 18:54

Hahah tänkte inte alls på det! Min favorit karaktär "hoo hoo!" xD

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards