Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Andrea - 23 februari 2014 18:12

Blunt the knives bend the forks!
Smash the bottles and burn the corks!

Chip the glasses and crack the plates,
THAT'S WHAT BILBO BAGGINS HATES!


Åh såg just The Hobbit och den var så mysig på nåt sätt, speciellt i början! Jag har inte sett Sagan om ringen ens men kan testa nu känner jag x) Och asså ena dvärgen... Kili, var ju typ snygg? o_O

Av Andrea - 23 februari 2014 10:17

Letar efter små söta djur som kan ge mig inspiration till barnboken... Det finns ju möss, igelkottar, ekorrar och fåglar liksom. Kolibris är söta och de är de enda mindre och roligare/exotiska djuren jag kan. Men så fick jag syn på något annat som kan vara något bland det fulaste och sötaste någonsin! "Honduran white bats". Alltså små vita mini puttis fladdermöss med gula trynen som sover tillsammans i en KLUMP i ett LÖV! Dom är så ful söta att jag inte vet vad. Jupp. Som små fluffiga grisar med vingar?! Fast det ser lite äckligt ut när dom är för många hahah.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards