Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Andrea - 4 februari 2014 18:19

Övade på Jack Sparrow... Åt subway till lunch och sen blev det kaos på Vickys buss och jag tyckte allt var hysteriskt kul.

*Inne på en proppfull mini buss*
Killen sprang fram och chauffören hade stängt och killen knackade, men så började bussen åka så killen slog näven argt i dörren och då tvärbromsade chauffören. Så fick han gå på iallafall medan han blev utskälld. Hörde chauffören skrika åt honom inifrån och samtidigt kom 2 till springande. Men efter dom stängde chaffören dörren igen och startade motorn. Då kom en fjärde kille rusande med flaxade armar men chauffören blev less och rivstartade. Och så såg jag Vicky genom fönstret och jag fick skrattanfall åt alltihop. Den sista killen stod kvar och såg ledsen ut och jag ville inte att han skulle tro att jag skrattade åt honom... bara... hah hysteri! Och jag skrattar åt mig själv ._.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards