Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Andrea - 5 februari 2014 08:52

Var precis hos tandläkaren. Enligt dom har jag perfekta tänder och jag får inte fixa till nåt... Tydligen växer allt på rätt ställe, rakt och utan problem för mitt bett, och jag har inga fysiska problem... bara lite inflammation i ena visdomstanden visade det sig, det kan göra ont ett tag sa dom. Jag kan inte tugga ordentligt, inte kunnat på flera månader, och det beror på att vishelvetet där nere inte har vuxit ut än. Det kan gå fort eller ta några år. Några år! Hur vet man det då, hur länge till ska man behöva lida för att få nåt? Och det här är sista året gratis. "Vi rycker inte ut tänder på 19 åringar eftersom dom fortfarande växer."
Men hallå vaaa? Känner typ flera stycken som fått det?? Men okej, jag lägger ner för jag orkar inte. Får leva med att vara rädd för att le ordentligt och inte våga skratta utan att täcka ansiktet. Jag är trött på att aldrig få hjälp. Livet är orättvist.
Mina problem är aldrig stora nog för att hjälpa men alltid tillräckligt stora för att andra ska lägga märke till dem, så att jag ska känna mig som ett freak. "Det får du lära dig leva med, det kan ju vara ganska charmigt i vissa fall!" Haah säg så du, visst blah blah men skulle du vilja byta då?

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards