Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Andrea - 22 maj 2013 16:33

Hej kom just hem från skolan. Rushade upp för backen helt tävlingsinriktad för att en liten fjortonåring låg precis framför mig hela tiden. Åh Gud vad jag hyperventilerar, är ju pinsamt! Måste bli bättre nu asså...
Ja annars har jag äntligen ritat lite på rödluvan idén. Men eftersom jag ligger fleera veeckor eefteer så kan jag inte jobba så mycket på den som jag skulle vilja.
Imorgon är det matte nationella. "Wääähähä" *sliter i håret med en as ful grimars* Jag måste plugga! Men så såg jag några avsnitt av game of thrones igår, och ska såklart dra fram böckerna som jag glömt bort och fastna. Nu. Blä får skärpa mig! Sista gången ju borde vara nostalgisk... eller inte. Hahaha xD ska bli såå skönt att slippa!!!

Upptäkte nåt rödaktigt på benet precis och undrar vad det kan vara? Kände att jag ville dela med mig det till er så här är en bild på mitt nya fräscha utslag så... Hah!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards