Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Andrea - 17 maj 2013 22:01

Weuu!
Minns bara då vi kollade på Beauty and the Geek under historia lektionen. Jätte tjejigt men så kul^^
Handling: Tjejerna var "ytliga" och snygga med yrken som model, cheerleader osv och fick varsin geek kille som skulle få en makeover x) Hahaha musikBosse (historia läraren) kom mitt i och skrattade åt oss 5 som satt ihoptryckta i soffan framför Linneas iPad och kollade på makeovers... Lol, att han inte blev arg för att vi inte pluggade.
Nu vill man ha en egen liten geek att göra om! Och få en egen makeover skulle vara ännu roligare!
Haha, efter skolan kom Julia och familj 2 hit och grillade med oss. Vi spelade brännboll och lockade med oss Chai hem igen. Han var på väg in till någon annan...Men vi ropade tills han kom tillbaka. Men det är ändå gulligt att han följde med oss hela vägen, stannar med oss på planen nästan hela matchen och kommer när man ropar! Fast i egen takt. Han är som en dåligt uppfostrad hund x) pluttisen!

Nu är jag så trött att jag vill stupa ner i sängen! Men det är fredagskväll så det känns inte så kul :S

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards