Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Andrea - 3 maj 2013 21:51

Hallojsan!
Det känns inte som en fredag idag, mer som en onsdag -därför känns det ännu bättre!

Idag var vi "lediga". Vi hade vår vernissage och behövde vara med på den. Lite kul, bättre än lektioner men Gud så varmt! Bästa var saltapinnarna och äppelläsken x) ni känner mig.
Sen kom mormor och tittade in :) fick visa mina verk innan vi var tvungna att gå till matten.
Ja alla andra lektioner inställda FÖRUTOM matten. Såklart!
Vi eller jag, hade först lektion och jag försökte förstå någonting inför omprovet senare.
Men innan provet blev det en liten tripp till ungdomsmotagningen haha xP Två halvnervösa killar passade på att haka på när vi gick in, ena höll upp dörren för mig och jag höll på att dö av skratt av den allmänt konstiga och stela situationen.
Sen var det matteprov, mindre roligt. Känns som jag klarade det bättre denna gång. Men! Vill inte bli besviken så jag förväntar mig inget bra resultat. :P Men hoppas!

Hemma igen! Min mamma kom hem igen från sin tvådagars jobbsak på något japanskt spa. Blev fika med glass och KLADDKAKA för nu är hennes "diet" över lol.
Men nu blire sova för jag är helt slut. I helgen blir det plugga NO och får se om jag kan gå på middag imorgon hos en kompis! Måste bli frisk x(
Herråå pårree ;)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards