Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Andrea - 15 maj 2013 19:50

Hej idag gick vi i skogen och plockade växter och letade djur. Upptäckte att jag är "moss racist", alla mossor och lavar ser likadana ut allihop och jag bryr mig inte om dom!
Haha vi lovade lärarna innan att inte plocka förstora bitar... Men det blev ungefär så att man plockade med sig halva skogen och skrek "vad äre här för mossa?" och alla börjar bläddra i sina små böcker med hundra olika mossor xD dör.
Sen fick vi fågelskåda! Blä fiskmåsar :( Men har alltid velat titta genom en ordentlig kikare, så en dröm slog in haha. Sen fick vi håva smådjur i vattnet, hittade mest mygglarver... Huu. Sen hälsa vi på hästarna!
Haha en massa nya hysteriska minnen jag fått nu, skrattade mycket... Som vanligt x) och ja, min humor är udda xD Det kändes som vi var på något scout sommarkollo O_o
Trött i benen kom jag hem och min familj ville till jakan och kolla på konst utställningen. Mamma plockade på sig en massa blad eftersom jag är med på dem xP
Och så hittade en bikinitopp tillslut, lite mycket krims på kanske men äsch den får duga nu :P gillar den än så länge.

Byeee ^^

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards