Alla inlägg under december 2013

Av Andrea - 22 december 2013 16:41

Hellå alla goa! Jag hatar kick som aldrig funkar. Den visar typ aldrig meddelanden förens flera timmar senare eller DAGAR. Kick kan bajsa sig själv.

Okej, vad har hänt idag?
Jag stress städade mitt rum, tog en dusch och blev helt svimmig när jag stod och dekorerade mina pepparkaksmuffins. Vi firade mamma och pappa idag med släkten. Lite hysteri som vanligt men folket verkade gilla mina små bakverk, så nu kan jag pusta ut.
Senare ikväll ska jag träffa Elin och Kajsa för att ge julklappar! Hoppas det blir bra^^

Asså hahaha!

Av Andrea - 21 december 2013 18:54

Följde med Julia på julklapps shopping i stan idag. Vad mysigt dom gjort det i stan!

Omnomnom! Så gott... friterade churros med kanel och socker. Bra köp Julia, bra köp.

Såg kick ASS 2 för en stund sen. Den är så hysteriskt ful hela tiden, dör. Men asså han killen, asså WOW. Ser bättre ut på film...

Av Andrea - 21 december 2013 10:55

Hade en knäpp dröm inatt. Och som vanligt inte makar nån sense alls? Jag och typ min klass..? Åkte husvagn först och vi sov men några skulle spela kort hela tiden. Sen kom nån grupp med killar in från England in och började hoppa och vråla så det skakade. Dom var helt galna och skulle festa i vår husvagn, dom sa att dom höll på att spela in Geordie Shore... Någon blev jätte kär i dig Vicky och du fick panik och flydde ut ur husvagnen (hahaha). Sen hoppade tiden eller nåt, jag hade tappat bort alla på en jätte stor Ica affär och jag var jätte arg för att jag inte kunde hitta någon sirap. Det stod bara en massa honung överallt. Jag sprang runt med en jätte stor kundvagn som Vicky satt i helt plötsligt och kunde inte fråga någon för alla som jobbad på Ica var helt inne i nån walkie talkie grej dom hade i örat och skyndade runt för allt måste stå i perfektion inför julen. Jag höll på att bryta ihop men då fick jag syn på några från min klass igen vid ett cafébord. Dom ville spela kort igen och då gjorde vi det.

Asså varför?? Enligt en viss teori inom psykologi ska drömmar betyda nåt..? Öhm. Precis när jag vaknade var jag jätte ledsen för det där med sirapen, sen började hjärnan vakna ordentligt och då blev det bara konstigt haha.

Lite mer från igår.
Min lillasyster var på julmarknad och köpte grejer till mig, söt! Och sen fick jag order om att, lite ironiskt nog, baka pepparkaksmuffins.
På kvällen såg jag world war Z.

And all I want for christmas... Is a CLOUD!

Av Andrea - 20 december 2013 13:32

Bilden över är ett sätt att sammanfatta julavslutningen. Lite hysteriskt kaos som vanligt och jag överdoserar alltid på skratt.

Det var min tur att bjuda på fika så jag hade sällskap på bussen med Anna. Jag kan inte klockan som vanligt så jag hade stressat upp, (stressade på vicky oxå) och kom en timme för TIDIGT. Haha! Sen fikade vi och vår lärare satte på tomteverkstan på storskärm sen stängde dom av för folk fick panik eftersom den bara ska gå på julafton. Efter det blev det musikshow och jag hatar respektlösa människor som sitter och skriker oavbrutet så dom på scenen blir störda. Dom gick all in på alla låtar och höll på att tända eld på aulan när dom sjöng "tänd ett ljus". Tillslut var allt över och det blev lite snabba avskedskramar men så åkte alla samma buss. Hahaha...
GOD JUL!

Arg

Av Andrea - 19 december 2013 08:26

Nu börjar jag men det finns inga levande tecken utanför klassrummet -.- och vi hade ALLA lektioner inställda utom IV-valen (som bara jag har 8.20) men nu sitter jag här och ingen är här!! Så jävla jobbigt, som dom VILL göra allt för att irritera mig när jag redan är på mitt värsta humör. Jag kunde ha sovit!!

Det är ingen bra dag idag. Tur att jag inte sminkade mig. Nu kan jag gnugga mig i ögonen och gå och sova igen bär jag är hemma. Se där! det finns nåt positivt med varje dag... FACK MAJ.

Av Andrea - 18 december 2013 18:28

Idag var jag på CATS första repetition. Dom är inte alls klara och ingen vet helt vad dom håller på med. Det var allmänt kaos, ingen hade mikrofon än och de körde med ljudeffekter för första gången. Någon halkade, ingen hördes ordentligt när dom sjöng, teatergubben vrålade ut order, ljudeffekten mjaoade för katten var lös och sen åkte nån sparkcykel över scenen. Det var svårt att hålla sig för skratt, jag ville inte va elak men dom skrattade själva så det kändes okej. Men när det väl hördes lät deras röster jätte bra! Det blir nog riktigt bra tillslut^^ Vill oxå kunna sjunga och våga stå på scenen! Men istället har man klätt in stolarna... Haha x)

Nu är jag äntligen hemma och väntar på mat! Chai sitter och stirrar nyfiket som alltid. Och man får inte röra honom eller komma för nära, då springer han med ett *urrurrurr* ljud.

Klart han får va med när inlägget ändå handlar om CATS liksom! Nuttenliten!

Av Andrea - 17 december 2013 18:32

HUNGRIG magen kurrar men jag har ätit två portioner redan buh. Exploderar snart, jag vill ha nåt sött eller GOTT nu!! Buh alla muffins jag bakade förut måste sparas till julafton och alla kolor med och det finns inga lussebullar kvar. Överväger att dra i mig alla luckorna från min chokladkalender... PMS:ar ihop i ett hörn annars. YEEY.

Så otroligt passande faktiskt haha!

Av Andrea - 16 december 2013 20:13

Hej jag är sämst på att plugga, lider av skoltrötthet och tröttpåskolanalltidändå.
Hade svenska och lyssnade på redovisningar idag så det blev inga ansträngningar. Sen kom min buss nästan direkt! Woop.
Min mascara är helt slut, får köpa en ny på lördag när jag ändå ska julhandla med Julia. Får fejka fram så länge med kajal och ögonfransböjaren. Ja-haa...

Jag vet inte om det här är knäppt men en av det godaste sakerna jag vet är (precis mogen lite hård) avokado med gräddfil och grillkrydda! Riktigt såsigt ska det va, mums haha.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards