Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Knäpp

Av Andrea - 21 december 2013 10:55

Hade en knäpp dröm inatt. Och som vanligt inte makar nån sense alls? Jag och typ min klass..? Åkte husvagn först och vi sov men några skulle spela kort hela tiden. Sen kom nån grupp med killar in från England in och började hoppa och vråla så det skakade. Dom var helt galna och skulle festa i vår husvagn, dom sa att dom höll på att spela in Geordie Shore... Någon blev jätte kär i dig Vicky och du fick panik och flydde ut ur husvagnen (hahaha). Sen hoppade tiden eller nåt, jag hade tappat bort alla på en jätte stor Ica affär och jag var jätte arg för att jag inte kunde hitta någon sirap. Det stod bara en massa honung överallt. Jag sprang runt med en jätte stor kundvagn som Vicky satt i helt plötsligt och kunde inte fråga någon för alla som jobbad på Ica var helt inne i nån walkie talkie grej dom hade i örat och skyndade runt för allt måste stå i perfektion inför julen. Jag höll på att bryta ihop men då fick jag syn på några från min klass igen vid ett cafébord. Dom ville spela kort igen och då gjorde vi det.

Asså varför?? Enligt en viss teori inom psykologi ska drömmar betyda nåt..? Öhm. Precis när jag vaknade var jag jätte ledsen för det där med sirapen, sen började hjärnan vakna ordentligt och då blev det bara konstigt haha.

Lite mer från igår.
Min lillasyster var på julmarknad och köpte grejer till mig, söt! Och sen fick jag order om att, lite ironiskt nog, baka pepparkaksmuffins.
På kvällen såg jag world war Z.

And all I want for christmas... Is a CLOUD!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea - 14 juli 2017 19:25

  Det var ju bara ett måste att inleda med detta på min födelsedag. För ja, idag blir jag 22! *kastar konfetti*   Hej föresten! Idag har det bara bakats och bakats. Det har luktat konditori i hela huset men när mamma skalade en gurka, då l...

Av Andrea - 23 juni 2017 18:59


Hoppas ni har det bra vart ni än befinner er just nu! Idag var jag och familjen i Vaxholm och strosade, vi åt brunch och fikade vid vattnet. Det här måste vara typ första gången det var fint väder på midsommar, det var strålande sol! Annars har de...

Av Andrea - 12 juni 2017 08:18

Hallå på er! Jag har blivit så bortskämd i helgen. I fredags var det SKOLAVSLUTNING, äntligen är det över!! På morgonen samlades klassen hemma hos en klasskompis för en champagnefrukost. Det var mysigt och vi hade den bästa stunden på hela året me...

Av Andrea - 4 juni 2017 10:03

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Igår var jag och Vicky inne på restaurangernas dag. Det var sjukt mycket folk överallt och Stockholms maraton var ivägen när vi kom upp från tunnelbanan. Fick gå ner igen och upp i andra utgången. Väl inne på fe...

Av Andrea - 30 maj 2017 11:25

Hej igen, hoppas allt är bra!Med mig är det bättre, dock har jag lyssnat på X antal mordfall sedan i söndags så att jag blivit vettskrämd för allt och alla. Verkar ha blivit mitt nya intresse...Mordpodden (lyssnat på allt) och sedan några stycken av ...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards