Alla inlägg den 13 december 2013

Av Andrea - 13 december 2013 23:05

Dags att sova! Får se en post med det här:

Most disturbing things children have said about their imaginary friends:
-He has no face.
-He tells me it?s ok to kill people
-She stares at me from the ceiling
-The man in the Easter Bunny costume loves me so much
-I talk to her through the mirror
-When you leave, she crawls out of my closet on all 4?s
-When I take a bath, he comes out of the water
-She says she?ll take me away with her one day forever
-He has no arms or legs
-She?s bloody and she cries all the time

Godnatt och dröm sött :) Jag ska inte alls tänka på den mörka teater källaren heller.

Av Andrea - 13 december 2013 17:11

Japp idag var det fredag den trettonde kära vänner. Ingen rolig dag.

Idag var vi i Nacka på nåt kuliss teater sak. Mm. Dom målade tavlor på flera meter med "sopborstar". Och Gud det var så läskigt, det fanns ett gigantiskt nedsläckt mörkt lager med massor av läskiga saker som stirriga tavlor och dockor. Hue skräck. Och en massa gamla grejer som använts på typ 1800 eller vad han sa...

Haha x) Sen åkte vi hem igen glada att komma därifrån. Och jag fick med mig 2 små julmustar och 2 daim hem. YEEY nu känns det som fredag! Ska tvinga pappa att köpa chips mohoho jag ska tjocka mig, okej. Och imorgon ska jag till mormor och baka pepparkakor! Haha...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards