Alla inlägg den 10 december 2013

Av Andrea - 10 december 2013 22:45

Alltså, jag vill vara lika coola som dom här! Åka runt i världen och äventyra här och där med ett awesome gäng och skapa upplevelser man aldrig glömmer. Det måste vara livet?

Tuktuk en vecka genom Indien, så himla modigt. Jag skulle nog inte klara ett dygn. Men joo! Får längtan efter att resa iväg och äventyra själv nu! Man vill bara bort från allt vanliga gråa samma trååk. Åååh!

Jag skulle vilja göra något som ingen, inte ens jag själv, tror att jag klarar av. Något som får en att inse att man faktiskt är stark och kan överleva under andra omständigheter. Tror jag måste få lite bättre fysik först och främst. Iallafall om jag skulle ut på ett äventyr i vildmarken haha. Och det är en del av det hela. En dag ska jag ta mig banne mig säga "Jag gjorde det. Jag klarade det och jag är stolt över mig själv" helt ärligt.

Yayy en dag ska jag ut med en kul grupp och upptäcka världen! Tjohej^^

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards