Alla inlägg under december 2013

Av Andrea - 9 december 2013 13:35

Nu har julklapps inköpen blivit komplett kan man säga. Så får man alltid hoppas att folket inte redan har det! X) Måste fundera ut om jag ska tillverka något till släkten oxå höhö, iaf mamma och pappa... Gud vad jag känner mig ego!

Nu sitter jag och väntar på stationen och har det tråkigt. Ska lämna böcker på Ica först innan jag åker hem. Trååk. Sen måste jag skriva alla tråkiga arbeten jag ligger efter med. Skit oxå. Här är tråkiga bilder.

Av Andrea - 8 december 2013 15:26

Så är det redan advent nr 2 och det är en liten snö på market, M-hm. Tycker ändå inte det är så kallt och det är skönt! Hatar att frysa. Men konstigt. Visst känns det alltid "varmare" när det är snö? Det är ju äckelkallt precis innan så att det svider i huden och man tappar känsel i tår, fingrar och öron...
Eller är det bara jag? *Snurrar iväg*

Idag har jag letat efter julklappar och fått med mig lite hem. Sorry, blir inget kul i år men kanske lite udda som vanligt på mitt sätt höh. Det är så svårt och dyrt att hitta rätt när man varken är van shoppare eller rik. Men hoppas det blir bra ändå! X)

Veeem?! Swag och whatever hahaha... Mm kanske ploppar upp i paketet sen på julafton...

Av Andrea - 7 december 2013 21:26

 

På en av våra bildlektioner ska vi arbeta med populärkultur. Man ska göra ett arbete om typ graffiti, manga, serier, animerat, disney osv. Skulle vilja testa serieteckna men nu var det tydligen bara PowerPoint redovisning och inte "lära sig rita det" som jag fattade det som. Så jag ska välja att arbeta om Disney tror jag. Jag borde välja det iaf haha så som jag beter mig xD

Jag får sån barnslig längtan efter den här nya filmen... Frost. Jag vet inte vad det är med mig idag haha. Först stenar med fossingar och sen "aww vad söta dom är!" när jag såg barnen i julkalendern idag. Första gången jag kollade på den och dom är så små! Men asså hmm borde jag vara orolig?? (hatar ju fötter och barn..?)
Iallafall, jag har typ spelat sönder en låt från den här kommande disney filmen... Mm. Kan skylla på att jag har ett arbete om disney så att jag kan se den sen i januari höhö.
Nämen egentligen tror jag inte den är särskilt bra. Inget slår gamla disny filmer. Den blir nog bara nåt man glömmer bort sen. Hoppas inte! Tyckter ändå att Trassel var riktigt bra fast den är ny liksom.

 let them in, don't let them see
Be the good girl you always had to be
Conceal, don't feel, don't let them know
Well now they know

Let it go, let it go
Can't hold it back anymore
Let it go, let it go
Turn my back and slam the door
And here I stand
And here I'll stay
Let it go, let it go
The cold never bothered me anyway

Höh ._. (Haha)

Av Andrea - 7 december 2013 17:04

Allåh! Gud har känt mig på dåligt humör idag blä. Alltid på helgen..? Skumt. Aja imorrn ska jag med mamma och leta efter julklappar och baka mer julgodis. Mamma och Matilda gjorde polkagriskolor idag.
Jag har försökt träna lite oxå men kunde inte koncentrera mig haha så det gick inte så bra. Tack pappa för musiken!

Asså ååh så sööta! Om jag lyckas med familj och såntdär i livet så ska jag göra en sånn här:

Av Andrea - 5 december 2013 20:19

Stora frågan, VAD SKA JAG ÄTA IMORGON?!
Buhu vi har ingenting hemma som är ätbart och jag måste ha egen lunch med mig. Får koka snabbmakaroner. Bara makaroner. Kalla makaroner. Som klumpats ihop.

Jag känner hur jag svälter ihjäl i förskott.

Vad ska jag hitta på? Tvinga i mig kalkonköttbullar till dom där makaronerna är val 2... (Mitt problem: Jag kan inte äta kalkon, tupp, anka, rådjur eller älg blabla) Göra fruktsallad som sen ruttnat och blivit brun till imorrn är mer lockande men NEIN. Okej jag förstår att jag är kräsen oxå. Men om vi haft en enda liten tomat hemma hade det gått!

Av Andrea - 4 december 2013 21:19

NEIN. Det är inte one direction. NEIN NEIN.

Fick syn på The Walking Dead serieböckerna (som tv-serien kommer ifrån) i skolbiblioteket och blev lite ivrig. Åh vill kolla i dom ju! På sistone har jag intresserat mig för "comicbook/cartoon" stilen istället för manga men det är mycket svårare tycker jag.

Min dag då? Nja inte hänt något speciellt tror jag. Hade historia, vår lärare berättade sin ungdomshistoria och det var lite av en chock när hon berättade att hon jobbat i Grekland på nattklubb... Sssch!! Sa hon direkt efter och vi började skratta. Rolig! Jag gillar våra lärare ändå xD Och jag fick D på provet. Kändes ändå rätt okej eftersom jag var övertygad om att få F liksom. Sedan var det religion, äcklig lunch, skrattanfall ett antal hundra gånger och sen var det gymnasiearbetet.

Hemma blev det inte god middag heller... Nån pastasås med parmesan, räkor och rabarber i. Asså mamma! Jag har asberger när det gäller mat, det vet du så sluutaa reetaas!

Pastasåsen. Mm.

Av Andrea - 2 december 2013 19:50

Inget internet nooo! Har 3G hemma och kan inte skicka in massa deadline saker till imorrn och pappa går bananas och vill slå sönder allt och tjuter bland alla kablarna att han är blind och har ont i ryggen. Gubbe. (Hahaha) Men aa, stämningen är inte på topp kan jag säga. Haha som jag skrev imorse, vad mer ska hända?

Ja det blev tyvärr inget jobb men dom tipsade om vad vi kunde söka till istället. Blev lite fel när vi kollade upp det, som att man skulle vara erfaren i LEDARSKAP och kundservice...

Hahaha!! Dags att färga håret blont så man slipper chockera sig själv och alla andra xD (Men kul att lyckas bli chef direkt efter gymnasiet!?)

Av Andrea - 2 december 2013 09:17

Idag försöker jag samla mod till mig. Idag ska jag försöka fråga efter jobb, lämna in böcker som jag har skulder på men inte kan betala ännu, försöka börja skriva en debattartikel om SD och sedan, vem vet vilka konstigheter som kommer hända mer? Haha ha..

Alltså att vakna upp med nåt sånt här! Stooort. Blir så himla glad för det är så speciellt!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards