Alla inlägg den 15 december 2013

Av Andrea - 15 december 2013 16:29

Japp det borde jag. Istället har jag gjort lakrits fudge. Smakar bara salt men aja! I veckan måste jag hinna göra mina egna presenter, slå in köpta presenter, plugga innan islam provet på tisdag och köpa pepparkakor till klassen. På lördag(?) ska jag följa med Julia och shoppa och sen ska mamma tvinga mig att gå på ett träningspass. Julstress!

Igår såg jag Breakfast at Tiffany's. Den var lite fin sådär som en klassiker ska vara, jo jag gillade den faktiskt. Hon är så vacker och jag gillar 60-tal stilen också! Men jag visste inte att det var en komedi. Asså det var det en liten japansk man som alltid skällde på henne från våningen över, men skådisen är inte Japan och det såg så knäppt ut haha.

Vill ha sånna där öronproppar så att jag slipper höra Chai skrika hela nätterna.

Sen såg jag en bild på instagram, tydligen har dom tecknat Rapunzel i Frost!?

Och människor igen.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards