Alla inlägg under april 2013

Av Andrea - 22 april 2013 20:27

Haha japp min dag i 4 bilder xP
Sorry för tråkig och dålig uppdatering läjtly! Men det händer inget speciellt direkt.
Fick fota idag, kände mig inte på modell-humör men kul är det! Analoga kameror är jätte spännande och det gäller att bilderna man tar verkligen är bra. Hoppas jag inte blev alltför ful hahaha ledsen Matilda som blir tvungen att framkalla dom. Sen stack jag ner till jakan med Vickitori och köpte geodis!
Japp jag vet.
Men det gick inte att stanna, våra ben lixom styrde sig själva. Asså ja.
Hej då nu blire melon och tv!^^

Av Andrea - 19 april 2013 13:45

Popoppitop, det är toppen i år
Popoppitopp, så att pulsarna slår
Popoppitopp, melodiradiodax
Popoppitopp, så man smälter som vax

Gaaah!!! Hatar matte!

Av Andrea - 18 april 2013 20:38

Kanin te kon cent rera mig längre. Läs det där högt.

Hej, idag såg vi slutet av Romeo och Julia, jätte bra film, finare än jag trodde.
Jätte skön dag också. Började 9:40 och slutade 10:55 typ med bara film.
Vardags lyx.

Hej då, imorgon har jag en helvetes dag. Har gråtit en gång en så länge tack för mig, leverpastej.

Vill oxå kunna sätta eld på något stort och dansa där ifrån i klänning...

Av Andrea - 17 april 2013 17:34

Ons-taa daa:

-Vaknade 5 imorse av att Chai gjorde äckliga kräkljud. Var tvungen att kolla vart han spytt och han hade spytt överallt.
-Kl 10, skola, bildlektion. Vi öva på att tuscha. Har fortfarande ingen rödluva idé än! Hjälp mig!
-Vår lärare har skrivit ut en massa planscher på mig som dom vill sätta upp överallt o_o "glömde" kvar dom i salen.
-God lunch. Åt vääärldens lass med spagetti och köttfärssås så jag minns inte så mycket av matte lektionen efteråt... Matkoma...
-Och så slutade vi dagen med estetisk kommunikation. Vi har gjort en jätte läskig abstrakt filmvideo.
-På bussen hem fick jag fylla i någon papperslapp om SL.

Nu är jag trött och vill sovaa! Hejdå

Av Andrea - 16 april 2013 20:01

Halloj jag har migrän, kanske blir sjuk igen, fy satan för det. Peppar peppar.
Hmm ja det har inte hänt något särskilt direkt, försöker plugga matte...
och ni vet hur det går :P jaja kan även säga att jag är uppe på skolans startsida igen. Ja igen! (Japp var med en gång förut, då höll jag en kamera i ansiktet) herre jösses xD varför liksom? Men okej, tackar antar jag haha.
Ha det bra!
(La upp lite game of thrones kul nedanför bara för att jag har tråkigt och de fick mig att skratta, och komma på att jag måste se- och läsa klart dom!! Är ju sjukt spännande! Kolla den sista, så söt! Längesedan jag virkade)

Av Andrea - 13 april 2013 13:17

Hej hej just nu är jag på tekniska museet. Bussresan hit var kaos, proppfullt och alla har sån jäkla panik hela tiden och så regnade det... Usch!
Har kollat på konstutställningen. Tavlor inspirerade av dataspel osv :) kul. Den första får mig att tänka på the sims x)

Av Andrea - 12 april 2013 17:04

Hej fredaaag! Så välkommen, har haft segaste veckan någonsin!
Har någon nåt bra förslag på en "scen" från rödluvan som får plats på 3 serierutor? Kommentera gärna då :P

Tja idag fick vi sovmorgon :) sen hade vi historia och matte bara. Och nu kan jag äntligen förstå mig på de där lådadiagrammet... HAH!
Imorgon ska jag upp tidigt, i min värld, för vi ska in till stan. Jag måste titta på badkläder... Blir deprimerad på bara tanken. Men sen ska vi träffa upp mormor och gå på museum :) Kul hoppas jag, tror det var nån konstutställning.
Nu vill jag bara sova och äta! Hör mamma fixa med middagen, super!

Depp hahaha x) kram<3

Av Andrea - 11 april 2013 19:58

I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket...
(Japp nya youtube hitten nu fast den är ett år gammal, "Thrift Shop" Macklemore)

Heeej! Haft en bra dag? Jag har :)
Vi började kolla på Romeo och Julia på svenskan. Visste faktiskt ingenting om den! Man fattar inte vad de säger men ändå hänger man med x) Tyckte den var rolig, trodde att det bara var drama. Eller var det bara för att vi inte kunde ta killarna seriöst för att de studsade runt i tights... HAHA. Och jag visste inte att dom var sådär.. Um Romeo typ kastar sig över henne helatiden.
Det är inte den med leonardo! Den har dåligt kritik har jag för mig. Den vi ser är en äldre version, och jag tyckar att den är förvånansvärt bra. Såg Hamlet en gång och höll på att dö av uttråkning liksom :P
Kanske ska testa att se den med Leo också. Jag har tydligen den hemma.
Sen hade Matilda, Vicky och jag vår idrottslektion och det gick jätte bra! Vi fick alla att skratta och svettas, kul x) och så fick vi bra beröm :D
Nu och igår har jag tittat på en massa parodier på kändisar (särskillt one direction) och Gud vad roligt jag orkar inte. Det hemska är att jag börjar gilla dom riktiga låtarna bara på grund av parodierna!! Naw.

Kram<3

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards