Alla inlägg den 8 april 2013

Av Andrea - 8 april 2013 21:20

Måndagkväll spenderas med en av mina favoriter x) Jim Carrey<3 underbar dör!
Usch börjar bli nervös inför imorgon då jag har muntliga nationella, wish me luck. Åh juste kom på att jag köpte en Marabou saltlakrits idag nere vis jakan stationen med vicky haha standard (att säga att det är en standard har blivit en standard.. Herre). Jag har ju pengar nu xD den satt fint har kvar halva! Mums.
Nä nu ska jag försöka leta igenom lite pappren ifall jag kan förbereda mig inför imorrn.
Solong!

Av Andrea - 8 april 2013 14:01

Världens coolaste grej hände igår kväll!! Fick en kommentar på en instagram bild där jag har ritat cirkeln karaktärena ni vet, gissa från vem?!
En av författarna till den boken!!!!
Maygard höll på att spricka! Sånt händer inte! Inte vem som helst bara sådär!
Det känns sååå braaa! Herre Gud kunde inte sluta flina haha. Det måste vara han annars känns det hemskt xD men jag är rätt säker och det är fantastiskt, liksom att HAN gillade det jag gjorde och inte tvärt om, om ni fattar vad jag menar xP jag är bara ett litet fan! En av alla i mängden^^

Hehe ja annars är det första dagen i skolan, är skit hungrig och har klagat på snön x) vädret såg lite småskumt ut idag.
Jag har fått veta om No provet, fick betyg D, 33 av 39 poäng (gick bättre än jag trodde), och att jag har nationella i engelska imorgon. Jippi! Eller inte. Och matteprov om en vecka.
Vi bestämde oss för att gå till den andra matteläraren den här lektionen. Det gick så mycket bättre, hängde faktiskt med i allt hela lektionen. Men vår gamla lärare såg helt förkrossad ut :( haha stackarn det var inget illa menat! X) "Ska ni gå!? Vart ska ni..! Ska ni med dom andra! Hallå?" Med jätte ledset ansikte. Nawi!
Sen vare historia och vi ska gå igenom första världskriget. Mm.
Trots allt det här med skolstart och jobbigheter kring det, var det kul att göra nåt igen. Har ju bara legat stilla i en månad liksom x) men snart blir det väl klag om skoltröttheten igen mjöhöjö.
Ha det bra! ^^

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards