Alla inlägg den 10 april 2013

Av Andrea - 10 april 2013 19:50

Halloj! Jag startade dagen med ett typ frivilligt tandläkarbesök. Jag måste vara en av väääldigt få som faktiskt gillar att gå dit haha. Kanske för att jag aldrig behövt borra eller nåt läskigt xP det är jätte skumt, men jag tycker faktiskt att det känns skönt när dom skrapar på tänderna. Det känns som det blir så rent som det kan bli! Fick dock lite lack på ena där jag kan ha början på ett hål om jag inte borstar och så där. Men annars var det mesta positivt. Det negativa var att jag fick veta att det faktiskt var flera visdomständer på väg som kan skapa problem för mig. Jag har så trångt och måste kanske skaffa tandställning. Usch vill verkligen inte ha det! Liksom 18,19,20-21 år och går i tandställning!! Fy helvete. Varför gjorde jag det inte i åttan då tandläkaren föreslog det?? Då hade jag varit super snygg i munnen nu. Ja iförsig hade jag varit ännu fulare då hahaha ond jag är.
Och vad gör man inte direkt efter ett tandläkar besök? Jo man tar en fika med biggaste chokladbollen! Haha jag och pappa i ett nötskal.
Har annars haft en bra dag i skolan :) och nu sitter jag och skrollar på we heart it^^ Bye!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards