Alla inlägg den 7 april 2013

Av Andrea - 7 april 2013 17:34

I'm wasting my time
I got nothing to do
I'm hanging around
I'm waiting for you
But nothing ever happens and I wonder

Hola hola hola!
(Gårdagen)
-Pappa böt toaletten. Det stank avlopp i hela huset. Jag och Tildis flydde ut och satt i solen istället. Ja det var väl okej! Vi fick både ny toa och duschslang där uppe.
-Chai flydde in i förrådet högst upp på garderoben. Jag fick ut honom tillslut men han blev sur.

Idag är det den sista lovdagen och jag är hemma, ensam och sjuk. Familjen är på Yasuragi spa. Kul va.
Och har ni sett snön?? Buhuu!! Men den har smällt ner iaf...
Men jag spenderade dagen med en liten ynka workout (borde inte när jag är sjuk men är så stressad i kroppen och har inte rört mig på månader. Och om yttligare 2 månader är det ju sommar!), sedan muggkaka, läsning och tv. (Heh träningen gör nog ingenting)
Jag bestämde mig för att titta vidare på Game of thrones och det är så sjukt spännande! Och det är min bok också fast jag redan läst den x)
Happ happ ni får ha en trevlig söndag! :)

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards