Alla inlägg den 2 april 2013

Av Andrea - 2 april 2013 15:31

Igår, natten mellan 1-2 april, misshandlades en humla i ett hus i Järfälla. Humlan hade lyckats ta sig in i äldsta dotterns rum någon gång under dagen, enligt en viss teori, och slutligen hamnat i en tvättkorg, tillhörande 17 åriga Andrea.
Chai är den åtalade. Han blev påkommen mitt under den brutala misshandeln. Humlan skadades så pass mycket att den inte längre kunde flyga. Andrea som hade mobilen nära till hands, hann fota några bilder innan hjälpen nådde fram. Hon beskriver incidenten som chockerande.
"Jag hörde skriken redan från trappan. Surrande läten som gav mig kalla kårar. Men det var först när jag kom upp och såg med egna ögon, som jag kunde koppla ljuden"
Nina 43, mamma till Andrea, sov i rummet intill när detta inträffade. Men det var hon som vågade gå emellan. Humlan släpptes fri från badrumsfönstret.
"Sådana här händelser är svåra att glömma, men jag hoppas vi alla ändå kan få en god natts sömn."

Vi varnar känsliga läsare för bilderna nedan.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards