Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Andrea - 7 februari 2017 16:59

And I know it's long gone,
And that magic's not here no more,
And I might be okay,
But I'm not fine at all.

I remember it all too well.


-Taylor Swift


Hallå på er!
Dagarna sniglar sig fram för mig fortfarande. Det är så långtråkigt att aldrig riktigt förstå någonting och jämt vara såhär oändligt trött... men idag fick jag höra att det kan finnas en orsak till denna onormala trötthet i vår skolmiljö. Idag snackade några i klassen om det kan vara pågrund av mögel. Det är redan dålig ventilation så vi kvävs typ långsamt av syrebrist under längre lektioner när ingen vill öppna för det är kallt. Men jag har ju själv känt att jag ser dubbelt och klagat på att det sticker i ögonen varenda dag, sedan har jag alltid lätt huvudvärk efter lunch. Är ju redan allergiker och oundvikligt stressad så trodde det berodde på det. Har fortfarande inte hunnit kolla synen så behöver göra det. Men de andra har tydligen fått hudbesvär... Vore nästan en lättnad om det finns en begriplig anledning till det här mystiska som vi känner haha. Äckligt!

Jaja, hej så länge!

En gammal bild som jag tydligen hade i biblioteket? Hade typ med skolan att göra iaf så den får väl passa in här. Nu ska jag vila, annars tuppar jag av snart!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards