Alla inlägg den 10 november 2016

Av Andrea - 10 november 2016 10:36

Godmorgon hörrni!
Idag är det minsann finare väder men Trump är fortfarande president och jag förbannar mig själv för att jag inte hämtat ut mina nya tabletter ännu. Dum som jag varit har jag råkat kasta förpackningen jag hade sist och kan inte "beställa" nya från vårdcentralen då jag inte kan namnet utantill... Borde även köpa ögondroppar!
Sitter just nu i skolan med svidande ögon och är otaggad på matematik.
Egentligen tycker jag inte att varken tabletter eller ögondroppar hjälpt. What should I do?

Däremot är jag nöjd med mina nya kängor som jag desperat nödköpte innan snöovädret drog igång på allvar. Av någon anledning valde jag kaffebruna med gulddetaljer haha men de talade till mig. Känner mig lite ruffig nu. Har typ 3 olika stilar jag gillar och vill försöka skaffa.
Dock gillar jag inte jeansen som var för korta och satt fult... men de var inte så dyra så jag behåller dem ändå. Gillar färgen iallafall.
Hade!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards