Alla inlägg den 1 november 2016

Av Andrea - 1 november 2016 22:31

Hej!
Har knappt koll på dagarna men har gjort lite samma sak varje dag känns det som.

I söndags var jag på bio (som vanligt borde jag säga) och köpte en popcornpumpa för att det var halloween! Längtar redan till nästa år för då SKA jag vara beredd på att fira! Missade det liksom i år.

I måndags åkte jag, lillasyster och pappa in till stan och "shoppade". Fick endast med mig vita linser och silverfärgad hårspray hem. Jag och lillasyster experimenterade lite för oss själva. Vi båda tyckte att det var roligast att testa linserna speciellt. Den första var den mest frustrerande att sätta in. Ögat blinkade hysteriskt reflexmässigt och så kändes linsen stor och bucklig. Det var bara engångs linser, alltså inte den bästa kvalitén. Vi stod i olika rum och skrek som vansinniga åt spegeln efter alla försök så pappa blev orolig. Haha.
Men den andra linsen gick bättre!
Jag är redan as taggad på kommande halloween(er?) framöver. Drömmen är att någon gång fira i NY eller London. Skulle vara roligt att vara på ett ställe där alla går all in. Skulle dock behöva hjälp med sminket.

Idag var jag och familjen i Täby centrum istället och kollade runt. Jag har letat efter de perfekta svarta stövlarna överallt och jag börjar ge upp. Kommer inte hitta dem i år...

Lunch åt vi märkligt nog i Kista av någon anledning...
Vi åt sushi på ett halvnytt ställe (från i december tydligen) där maten var god och personalen jagade en fågel som flugit in haha. Halv kaos.

En liten sparv om det syns.

Alla var lediga idag så vi laddade upp med överdrivet mycket snacks och kollade på film hela kvällen. Känner mig höggravid med min matbebis i magen nu.

Planerna för imorgon är att jag kanske ska följa med mamma till vårdcentralen om hon ändå ska dit. Måste även passa på att förnya mitt recept. Om jag orkar, tänker typ sova hela dagen annars.
Och juste, sedan ska gå på bio igen. Haha... Börjar bli less på snacksen framförallt, får knapra på morötter istället annars kommer jag verkligen inte känna mig fräsch när lovet är slut.

Sköt om er!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards