Alla inlägg den 8 november 2016

Av Andrea - 8 november 2016 16:02

Hej!
Det amerikanska valet och allt vad det innebär hänger pressat i luften runt omkring. Hur ska det sluta?

Idag har vi börjat med matte igen. SUCK. Ska göra prov om två veckor ungefär igen.
Men just nu håller vi på med primitiv funktion/integraler... antiderivata... uuh... tyckte trigonometri faktiskt var roligt, önskar det hade räckt med det.

Annars har det inte hänt så värst mycket. Har beställt vinterkängor iallafall för jag vill kunna gå genom snön till skolan... är på hurtmört humör och det ser ut att ändå bli fint väder. Var ju så duktig förra terminen hehe. Så jag ska försöka ta mig orken och bättra på hälsan igen. Skulle kanske hjälpa mig att plugga bättre också.


Nä åh fick värsta julkänslan plötsligt. Vill baka pepparkakor och lussebullar! Mys alltså.


Ha det bra!

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards