Alla inlägg den 7 november 2016

Av Andrea - 7 november 2016 17:24

Hej, hoppas allt är bra med er.
Med mig är det okej, dock är jag lite panikslagen igen. Att kastas tillbaka in i plugget efter en veckas lov känns inge vidare. Det blir bara värre för matten blandas in i fler ämnen och jag har svårt att hänga med i tempot. Siffror fungerar inte i mitt huvud... Har så jäkla svårt att koncentrera mig jämt och fattar inte varför jag är så trög. Det svider att alltid vara den som inte kan något när alla andra fattar. Började till och med googla på ADD symtom.

Men sedan vet jag ju att dessa ämnen är svåra. Just nu tragglar jag med kemi när man ska räkna molmassa och substansmängder av kemiska formler. Det verkar så lätt egentligen men sen är det alla bokstäver man ska hålla reda på och de långa siffrorna som gör att hjärnan automatiskt ger upp för den vill inte tänka på det sättet.
Försöker skriva upp med färgglada pennor och fråga det jag kan fråga.

Buhu...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards