Alla inlägg den 7 november 2015

Av Andrea - 7 november 2015 16:19

Idag var vi på matmässan. (Och lite på fotomässan men det har jag redan glömt bort.) Mässor är roligt innan det blir för mycket folk.
Annars fanns det mycket att provsmaka på matmässan och sånt är alltid kul. Det blev en glad stämning eftersom de flesta blev lite gladare av allt vin. Haha.

Min humor är konstig, det här var några saker jag ville skratta högt åt av någon anledning:

En kille: "Åh lakrits!"
Han går fram till lakritsskålen, provsmakar och nickar.
"Det smakar lakrits."

Mamma går fram till ett ställe där de häller upp vätska i små glas.
Mamma: "Är det där alkohol?"
Tjejen bakom disken, med ett glatt leende: "Det är vodka och gin!"

Jag tog choklad, såklart. God glass.

En minimuffin från Wayne's coffee. Tog även en gullig mini kaffe och en liten bulle från något ställe där de sålde kaffemaskiner.

En pizza gjord på knäckebröd.
Nä, det var ingen höjdare!

Någon gick runt med en glaskula på huvudet, vet inte varför? Haha.

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards